Népszerű bejegyzések

2018. március 11., vasárnap

Szívdúdoló



















"Az én szívem" egy ovális tó,
fürödhet ott minden ember,
ahol nincs rossz és nincs jó,
elfogadás van végtelenszer.

Az én szívem virágoskert,
nyílik benne rózsa, pitypang,
a madárfütty égi koncert,
hol a harag is rég elillant.

Az én szívem meleg kendő,
és betakarja azt, aki fázik.
Az ember alapból esendő,
nem változik a búcsúzásig.

Az én szívem öblös táska,
elrejt, megőriz minden titkot,
nincs benne zöld és sárga,
óvatosan kell majd kinyitnod.

Az én szívem élő remény,
s ha „besüt a nap apró ablakán”,
szórja fényét e szerény erény,
szeretetem mindenkit hazavár.

3 megjegyzés:

  1. Pontosan ilyen vagy, ahogy írtad, és még több.
    Nagyszerű, csodálatra méltó ember.Nagyon örülök, hogy ismerhetlek.
    Ölelésem.

    VálaszTörlés
  2. A verseiden keresztül, sajnos élőben nem, de a lelkek össze vannak kötve.

    VálaszTörlés
  3. Én is így érzek veled kapcsolatban, Beám.
    Nagyon szépen köszönöm.
    Ölellek szeretettel.

    VálaszTörlés