Népszerű bejegyzések

2019. március 3., vasárnap

Csínytevések















Amikor még gyerek voltam,
néhanapján rosszalkodtam.
Bunkert építettem tarlón,
disznót kergettem kitartón.
Fára másztam, mint a fiúk,
talpam sem törte kocsiút.
Nem ismertem én a szoknyát,
azt a kamaszlányok hordták.
Nem fürödtem teli kádban,
retkes sem volt apró lábam.
Szárcsatojást ettem nyáron,
ugrottam én érte árkon.
Babám szép volt, csillagszemű,
pislogott is - egyértelmű,
hogy megnéztem, mitől mozog,
- anyám ordít, babaromok.
Iskolában jó volt nagyon,
ott telt el az egész napom.
Lecke nincs kész, tanár bezárt,
megszöktem, haja égnek állt.
Gyerekkorom így telt szépen,
de megúsztam egészségben.
Imádtam az összes percet,
- ma meg ott van az internet.
Felnőttkorom gyorsan elért,
senki sem volt, aki megért.
Megtanultam, mi az élet,
s így találtalak meg téged.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése