Népszerű bejegyzések

2012. február 13., hétfő

Álom - fikció


Ahol én jártam,
maga volt a végtelen felismerés.
Boldog lények forrása.
Lelkem összeolvadt meleg fényükkel,
egy lettem ölelő szeretetükkel.

Ahol én jártam,
ott nem létezett soha a félelem.
Angyalok kergetőztek.
Csodapalota ajtaja kitárva,
minden szerető lelket hazavárva.

Ahol én jártam,
csillagoknál szédítőbb a magasság.
Galaxison keresztül.
A gondolat ezüstszínű szárnyain,
láthatatlan szeretetek álmain.

Ahol én jártam,
hallottam a finom varázsdallamot.
Gyémántcseppből van a könny.
Ámde mégsem sírnak ott az angyalok,
kacagva szállnak a hullócsillagok.

Ahol én jártam,
a szeretet visszhangzik az éteren.
És megcsillan a remény.
Hol lelkek egyesülése, a mindent
elsöprő élet megdicsőülése.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése