Népszerű bejegyzések

2015. február 3., kedd

Már nincs bocsánat :)


szerettél és őt is... ?
ma már kétségtelen, hogy nem
hétvégente mindig nála
engem meg naponta dugtál az ágyba'
nem engedted el és engem sem
míg őt édes szajhává tetted
bennem forrt fel a nedved
azt mondtad elhagyod
de minden pénteken parfüm illatod volt
utáltam ezt a szagot
ezt a nehéz és émelyítő kort
amíg slicced körül
fehér nyomokat hagytak
a közös ül(t) percek
vártam rád, hogy hazaérkezzél
te meg csak néztél
nem kérdeztél, és én sem
esténként lefeküdtünk szépen
háttal egymásnak
majd egyik nap elküldtelek
... anyádba
szívasd a lotyódat szájba
kihúztam a szögeket a falból
azóta már egyedül alszol
tudom, hogy ő is
nincs, aki ellenőriz
szabad vagy és én is
rosszul felírt telefonszám lettem
a számodra
többé nincs szükségem
a bocsánatodra

(játék, fikció)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése