Népszerű bejegyzések

2013. május 27., hétfő

Az én tehenem...paródia :)



Az én tehenem egy olyan állat, kinek
tejét nyeldesem és
bambán bőg a nagyvilágba
majd kérődzik csendesen
az én tehenem
...várja a hentesem.

Az én tehenem egy olyan állat, aki
szájában virágokkal
mezőn baktat egymagába
kolomp lóg fenn a nyakába
ő az én tehenem
...még várja a hentesem.


Refrén:
Mert nekem nincs másom
csak a tehenem, az én tehenem
ő bárhol jár
tejet hoz nekem, vajat ad nekem
mert mindig megfejem
az én tehenem, az én tehenem
úgy várja már
hogy tejet ad nekem, vajat ad nekem
este majd.

Az én tehenem egy olyan állat, kinek
tyúkok, libák őrzik álmát
és nem rúgott fel még sohasem
mikor fejtem szegény párát
ettől más a tehenem
...takarodj hentesem.

Az én tehenem ha pénzért tenném
mit csinálnék estelente
rozmaringos szénát akkor
ki enné meg reggelente
csak az én tehenem
...nem adom hentesem.

Refrén:
Mert nekem nincs másom
csak a tehenem, az én tehenem
ő bárhol jár
tejet hoz nekem, vajat ad nekem
mert mindig megfejem
az én tehenem, az én tehenem
úgy várja már
hogy tejet ad nekem, vajat ad nekem.
 
Nincs másom, csak a tehenem
az én tehenem
Ő bárhol jár
tejet hoz nekem, vajat ad nekem
mert mindig megfejem
az én tehenem, az én tehenem
úgy várja már
hogy tejet ad nekem, vajat ad nekem
este majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése